tirsdag den 23. oktober 2012

Mexico: Fysik tests og Starbucks



Hola! 

Lige nu har min ”søster” fysiktest, så jeg er blevet sendt ned på Starbucks (som i øvrigt er på skolen, lige som vi har kantinen, det er skørt) Derfor har jeg lige en times tid hvor jeg ikke skal noget. 

Folk er virkelig søde, har aldrig prøvet noget lignende - de vil virkelig gøre alt for at jeg har det godt, det er meget rart, men kan det også blive lidt i overkanten - men vi skal jo nok også bare lære hinanden at kende.   
Eleverne og lærerne i klassen er meget interesseret i mig og den danske kultur, indtil videre er det bare fedt at fortælle om Danmark, så jeg nyder det. Jeg fik også en del bonus-point da jeg sang ”Phineas & Ferb”- titelsangen på dansk, det kunne de godt lide!

Vejret er skønt omkring 25 grader, der dog er der ekstremt meget forurening.
- (Det er mit lille greenpeace-hjerte ikke glad for)
Men før at I bliver alt for misundelige vil jeg lige pointere at jeg står op kl. 5 om morgenen for at være i skole kl. 6.30, og jeg har først fri kl. 15, så det er nogle lange dage… Men helt sikkert det værd!

SRP'en derhjemme stresser mig dog lidt, men det må jeg tage til den tid!

Hasta luego Gunvor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar